piątek, 25 stycznia 2019

Przebranie papugi

   Nadszedł czas zimowych zabaw, pochodów, i imprez - czas karnawału!Również najmłodsi bawią się w przedszkolach na balach przebierańców i w związku z powyższym dostałam misję specjalną od chrześnicy, która zamarzyła sobie, że przebierze się za...papugę😉
   Czy ciocia ma jakiś pomysł?-Oczywiście!Początkowo miałam wizję uszycia kostiumu, ale z powodu braku odpowiednich materiałów oraz remanentu w ulubionym sklepie z materiałami, pomysł poszedł w niepamięć. Udało mi się jednak kupić gotowe skrzydła aniołka i gdy je tylko zobaczyłam od razu wpadłam na pomysł pomalowania ich na kolorowo i dorobienia kilku elementów charakterystycznych😉 Mam nadzieję, że kostium przypomina papugę😉
Aby go wykonać potrzebowałam:

* skrzydeł aniołka,
* kolorowych farbek plakatowych oraz pędzelka,
* kolorowego bloku technicznego,
* kolorowych piórek,
* kawałka tektury,
* nożyczek,
* zszywacza,
* dwustronnej taśmy klejącej,
* pistoletu z klejem na gorąco,
* pary skarpetek,
* igły i nitki

   Wykonanie: Na początek malujemy skrzydła:



   Z bloku technicznego wykonujemy nakrycie głowy. "Czubek" oklejamy kolorowymi piórkami:


   Dla wzmocnienia efektu piórkami obszywamy także skarpetki dziecka:


   Papuga musi mieć porządny ogon i dlatego do skrzydeł doklejamy jeszcze kartonowy pasek, który malujemy, aby nie było widać ewentualnych szpar pomiędzy piórkami:


   Oklejamy karton kolorowymi piórami:


   Tak wygląda cały strój, który udało mi się stworzyć:


   A tak prezentuje się jego właścicielka:



   I na koniec muszę się pochwalić, że chrześnica wygrała konkurs na najlepsze przebranie😉 mega się cieszę😀

1 komentarz:

  1. http://joasiaart.blogspot.com/2013/01/przepis-na-kostium-slimaczka.html

    Podaj link, może ci się kiedyś przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń